Zašto ugovoriti Sava putno osiguranje - što napraviti u slučaju nezgode u inozemstvu
Putovanjima proširujemo svoje horizonte
Svako putovanje znači suočavanje s nepoznatim, odlazak u nešto novo i neočekivano. Kao što iskusni putnici znaju: bez obzira na količinu i detaljnost planiranja, nešto vrlo često pođe po krivu i za to treba biti spreman. Kako izreka kaže: “očekujte neočekivano”. Ako putujete vlakom ili avionom mogu se dogoditi štrajkovi, razne vremenske neprilike, odgode letova. Može se dogoditi neočekivana ozljeda ili nastane hitna potreba za stomatologom, prtljaga se može zagubiti i još mnoštvo drugih neočekivanih zgoda i nezgoda.
Putno osiguranje glavu čuva
Hrvatska je poprilično sigurna zemlja i to uzimamo zdravo za gotovo. Ostavljamo stvari na plaži i općenito ne računamo da bi nas mogli pokrasti, no u mnogim zemljama nije tako. Kako nastaviti putovanje ako ostanete bez dokumenata, novčanika ili mobitela. Upravo i zbog ovakvih neočekivanih situacija na putovanju postoji putno osiguranje - vaš vjerni pratitelj.
Pročitajte više o putnom osiguranju
Treba odmah istaknuti da putno osiguranje vrijedi isključivo za putovanja u inozemstvo. Sava putno osiguranje nudi dvije vrste teritorijalnog pokrića putnog zdravstvenog osiguranja, ovisno o potrebama vašeg putovanja: teritorijalno pokriće Europa + i teritorijalno pokriće CIJELI SVIJET. Treba spomenuti i to da je ugovaranje putnog zdravstvenog osiguranja vrlo vjerojatno financijski najmanje zahtjevna stavka putovanja. Ovisno o tome treba li vam individualno, obiteljsko, grupno, skijaško ili godišnje osiguranje, ovdje možete brzo saznati cijenu u nekoliko jednostavnih koraka.
Info izračun cijene putnog osiguranja
Što napraviti u slučaju nezgode u inozemstvu?
Spakirali ste kofere, ugovorili putno zdravstveno osiguranje i krenuli na put. Sve ide po planu do trenutka kada vam iznenada zatreba hitna stomatološka pomoć ili su vam izgubili prtljagu. U slučaju potrebe za pomoći, na raspolaganju vam stoji 24-satni dežurni asistencijski centar koji brine za vas.
Što učiniti kada vam se na putovanju dogodi nezgoda, a imate policu Sava putnog osiguranja?
U slučaju potrebne pomoći osiguranik mora, kada je to moguće, nazvati 24-satni dežurni asistencijski centar osiguratelja od kuda se organizira pomoć u inozemstvu. Asistencijski centar možete kontaktirati na sljedeće načine:
- Pozivom u Hrvatskoj: 01 66 66 290
- Pozivom izvan Hrvatske: 00385 1 66 66 290
- Putem elektroničke pošte na adresu: opsmed@tbs-team24.com
Prije samog kontakta asistencijskom centru, pripremite iduće podatke:
1. Ime i prezime osiguranika koji treba pomoć,
2. Broj i valjanost police osiguranja (datum početka i isteka) ,
3. Mjesto gdje se osiguranik nalazi i telefonski broj na koji ga je moguće nazvati,
4. Kratak opis problema koje ima i koja vrsta pomoći mu je potrebna.
Naravno, nadamo se da će vaša putovanja proći ugodno i bez neočekivanih problema koji zahtijevaju asistenciju. No, dobro je znati da i u slučaju da se nešto dogodi, niste sami, uz vas stoji vaše putno zdravstveno osiguranje 24 sata dnevno, u cijeloj Europi i u cijelom svijetu.
Nikad sami na putovanju
Prijavite se na naš Newsletter i povremeno dobivajte informacije o promo akcijama, novostima i uštedite!
*Za sva vaša pitanja, na raspolaganju vam stoje naše agentice na e-mailu ili na web-chatu u donjem desnom kutu ove stranice koju upravo čitate. Tu je i besplatni telefon na broju 0800 913 023, a pratite nas i na našoj Facebook stranici.