8.6.2020.

Novosti o poslovanju i dostupnosti usluga

Obzirom na normaliziranje epidemiološke situacije prenosimo vam nekoliko važnih informacija vezano za naše poslovanje i dostupnost naših usluga: 

  • Sava osiguranje i dalje aktivno prati razvoj situacije s novim korona virusom i prema potrebi poduzima sve preventivne mjere prema preporukama stručnjaka kako bismo dodatno zaštitili naše zaposlenike, klijente i partnere.
  • Naši prodajni uredi diljem Hrvatske dostupni su klijentima u punom kapacitetu poštujući pri tome upute za maksimalnu zaštitu vlastitog i tuđeg zdravlja. Prodajni uredi posluju prema radnim vremenima koja su navedena na našim Internet stranicama Prodajni uredi. Voditelji svih prodajnih ureda i dežurni zaposlenici dostupni su vam putem e-pošte i mobitela, te potrebne informacije za koje nije potreban dolazak u prodajni ured, možete saznati i iz udobnosti svoga doma.
  • U našem Sjedištu u Zagrebu, R. Frangeša Mihanovića 9 (Sky Office) svi poslovni procesi se odvijaju redovitim procedurama uz istovremeno sustavnu brigu o sigurnosti zaposlenika i klijenata - te se mogu izvršiti i sve prijave šteta i zahtjevi za naknadu troškova uobičajenim načinom. Upute za prijavu šteta pronađite na ovom linku Prijava šteta.
  • Pozivamo vas da se i nadalje koristite i našim online kanalom ugovaranja polica osiguranja te informativnog izračuna cijene putem našeg webshopa.

Mi smo vam na raspolaganju te vas pozivamo da i dalje pratite našu web stranicu za sve daljnje obavijesti.

Nikad sami!
Sava osiguranje, d.d. – Podružnica Hrvatska